محتوای خبری معاونت بین الملل

سال تحصیلی جدید برای دانشجویان کارشناسی علوم آزمایشگاهی و پرستاری پردیس بین‌الملل آغاز شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان کارشناسی علوم آزمایشگاهی و پرستاری پردیس بین‌الملل دانشگاه در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در آغاز این مراسم که شنبه 2 بهمن برپا شد، دکتر حسن‌زاده، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل ضمن تسلیت حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، اظهار داشت: طبق گزارش نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی، دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه آموزش پزشکی برترین دانشگاه کشور است که این برای دانشجویان و اساتید این مجموعه موجب افتخار است.
وی تصریح کرد: در نیمسال جاری علاوه بر دانشجویان مقطع کارشناسی پرستاری و علوم آزمایشگاهی پذیرش دانشجویان بین‌الملل در رشته پزشکی آغاز شده است.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل در ادامه توجه دانشجویان را به رعایت اخلاق حرفه‌ای جلب و آموزش در این حوزه را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد.
سپس دکتر چراغی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود، این دوره را فرصتی دانست که باید به نحو مناسبی از آن استفاده کرد.
وی با تشریح صفات و ویژگی‌های پرستاران بر رعایت آئین نامه اخلاق حرفه‌ای تأکید کرد.
همچنین دکتر صفدری، رئیس دانشکده پیراپزشکی نیز ضمن معرفی این دانشکده، لزوم رعایت تعهدات حرفه‌ای را ضروری دانست.
در پایان، دکتر دهقان نیری، معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی و دکتر زارع، عضو هیأت‌علمی دانشکده پیراپزشکی به تشریح برنامه‌های آموزشی رشته‌های پرستاری و علوم آزمایشگاهی پرداختند.
این مراسم با ثبت عکس یادگاری دانشجویان از دریچه دوربین‌های عکاسی به کار خود پایان داد.
توضیح اینکه در جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان کارشناسی علوم آزمایشگاهی و پرستاری پردیس بین‌الملل، دکتر حسن‌زاده، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر چراغی و دکتر صفدری، روسای دانشکده‌های پرستاری و مامایی و پیراپزشکی، دکتر چنگیزی و دکتر دهقان نیری، معاونان آموزشی دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری و مامایی، دکتر شریفی یزدی، معاون بین‌الملل دانشکده پیراپزشکی، دکتر عزیزی، رئیس واحد زبان کالج بین‌الملل دانشگاه و دکتر زارع، عضو هیأت‌علمی دانشکده پیراپزشکی حضور داشتند.
خبرنگار: مهناز وحیدی

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی