محتوای خبری معاونت بین الملل

سرپرست شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه به عضویت هیأت امنای مرکز نوآوری جزیره کیش درآمد

نخستین جلسه هیأت امنای مرکز نوآوری کیش با محوریت ایجاد ارزش افزوده و ارزش علمی در جزیره و اعطای حکم انتصاب سرپرست شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه به عنوان عضو هیأت امنای این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در ابتدای این جلسه که دوشنبه 16 تیر 99 در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل این سازمان گفت: دانشگاه‌های مستقر در جزیره از ظرفیت و توانایی‌های بالایی برخوردارند که با حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش و این مجموعه‌ها، مرکز نوآوری کیش می‌تواند گام‌های مؤثری در راستای اهداف تعیین شده بردارد.
وی افزود: با دریافت مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و براساس مصوبه هیأت‌مدیره سازمان منطقه آزاد، صندوق پژوهش و فناوری این سازمان در مرکز نوآوری کیش مستقر می‌شود.
در ادامه، دکتر مسعود توفیقی، مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش نیز به معرفی فعالیت‌های این مرکز در راستای تحقق اهداف مرکز نوآوری کیش پرداخت و گزارشی در خصوص آغاز استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد.
دکتر فرساد نوری زاده، سرپرست شعبه کیش پردیس بین‌الملل نیز ضمن تشکر از اهتمام سازمان منطقه آزاد برای ارتقای سطح علمی این جزیره، مرکز نوآوری را کمک بزرگی برای تبدیل مراکز علمی به دانشگاه‌های نسل سوم و نیز اجرای هرچه سریع‌تر طرح تبدیل کیش به شهردانشگاهی دانست.
وی همچنین بر لزوم تسهیل در استقرار تعداد بیشتری از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت و پزشکی در مرکز نوآوری تأکید کرد و گفت: حضور این شرکت‌ها به ارتقای سطح کیفی جزیره کیش در امور مربوط به درمان و گردشگری سلامت کمک خواهد کرد.
 
 
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *