محتوای خبری معاونت بین الملل

مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران معاونت بین‌الملل با حضور دکتر کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در مراسم  روز سه شنبه 22 اسفند 96، دکتر حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، دکتر شعبانی، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر خامی مشاور عالی و دکتر همتی مشاور اجرایی معاونت بین‌الملل نیز حضور داشتند.
دکتر حسینی سده در آغاز با تبریک فرارسیدن سال جدید، گفت: حوزه بین‌الملل دانشگاه طی سالی که گذشت در عرصه ورزش و تربیت بدنی نیز چون حوزه‌های دیگر موفقیت‌هایی را کسب کرده است.
مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل دستاوردهای این ورزشکاران را نویدبخش موفقیت‌های بیشتر به ویژه در دانشکده‌های زیرمجموعه پردیس بین‌الملل و مطرح شدن آن‌ها در سطح دانشگاه دانست.
وی با بیان اینکه معاونت بین‌الملل بسیار امیدوار است که شاهد درخشش ورزشکارانش در ورزش‌های تیمی و فراگیر باشد، افزود: تیم فوتسال معاونت بین‌الملل پیش از این موفق به دریافت جام اخلاق در رقابت‌های دانشگاهی شده اما هنوز نتوانسته در جمع سه تیم برتر قرار گیرد.
دکتر حسینی سده کسب موفقیت‌های ورزشی را در عملکرد کاری کارکنان تأثیرگذار عنوان کرد و از کارشناسان حاضر خواست از فرصت‌ها و امکانات ایجاد شده در مسیر موفقیت‌های بیشتر استفاده کنند.  
مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با اشاره به اینکه حضور دکتر کردی در معاونت بین‌الملل با توجه به سوابق تخصصی ایشان در حوزه پزشکی ورزشی را باید به  فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مناسب‌تر در سال آینده نتایج بهتری در عرصه ورزش کسب شود.
سپس دکتر کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه نیز از تلاش برای افزایش فعالیت‌های ورزشی میان کارشناسان این معاونت خبر داد و گفت: پژوهش‌ها حاکی از تأثیرگذاری ورزش بر توان جسمانی است چنانچه محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش منظم 10 سال به عمر افراد می‌افزاید.
وی این شکل از فعالیت‌ها را در کارایی سیستم های سازمانی موثر دانست و اظهار داشت: پژوهش‌های دانشگاه استنفورد روی هفت هزار نفر کاهش چشمگیر میزان کمردرد بر اثر فعالیت‌های ورزشی را نشان می دهد.
معاون بین‌الملل دانشگاه در ادامه، شرکت در رقابت‌ها و مسابقات ورزشی انفرادی و تیمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: البته باید به سمت و سویی حرکت کنیم که تمامی کارکنان انجام فعالیت‌های فیزیکی در محیط کار را مورد توجه قرار دهند.
دکتر کردی به انجام توافقاتی میان دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران جهت حضور مشترک در مسابقات ورزشی طی جلسه هیأت‌رئیسه دو دانشگاه اشاره کرد و گفت: این رویکرد می‌تواند به توسعه روحیه تعامل و تندرستی میان کارشناسان کمک شایان توجهی کند.
در ادامه، دکتر همتی، مشاور اجرایی معاونت بین‌الملل نیز با اشاره به اینکه معاونت آموزشی وزارت بهداشت بر برگزاری المپیادهای ورزشی در سال 97 تأکید بسیار دارد، افزود: این رویکرد جزء برنامه‌های تکلیفی دانشگاه‌های علم پزشکی برای دانشجویان بین‌الملل قرار گرفته است.
در پایان دکتر کردی با اهدا لوح و هدایایی از دکتر علیرضا همتی (مقام سوم شنا المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه و مسابقات ایثارگران دهه فجر)، دکتر عنایت‌الله شعبانی (مقام اول تیراندازی با تفنگ بادی المپیاد ورزشی کارکنان) محبوبه و مریم عنبری (مقام سوم تیمی دارت مسابقات کارکنان دولت استان تهران)، مینا حاج ابراهیم (مقام سوم انفرادی و تیمی المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه و مسابقات کارکنان دولت استان تهران) فریال خانقاه (مقام دم شنا مسابقات کارکنان دولت استان تهران) جلال شربتی، رضا قبادی، علی رحمانی، جواد رنجبر، حمیدرضا اسلامی، بهنام واحدپور، رضا حدادی، محمد مددی، نوید خدادی و مهدی سلطانی (مقام سوم طناب‌کشی المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه) و سمانه زحمتکش (مقام دوم تنیس روی میز مسابقات جام رمضان جزیره کیش) تقدیر به عمل آورد.

خبر و عکس: مهناز وحیدی

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی