محتوای خبری معاونت بین الملل

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

مسابقات ورزشی ویژه کارکنان معاونت بین الملل و دانشجویان خارجی دانشگاه برگزار شد

معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، مسابقات ورزشی را ویژه کارکنان، معاونت بین‌الملل و دانشجویان خارجی دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، این مسابقات طی پنج روز از 15 تا 19 بهمن 99 و با هدف افزایش فعالیت‌های جسمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی برگزار شد.
کارکنان معاونت بین‌الملل در سه رشته ورزشی همگانی پلانک، دارت و برپی (ویژه آقایان) و رشته‌های طناب زنی، دارت و درازنشست (ویژه بانوان) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بخش آقایان و رشته دارت میثم خلیلی مقام اول، اردوان ساکی مقام دوم و حسین شاهرودی مقام سوم و در رشته پلانک حسین خواجه مقام اول، رسول سلطانی و بابک بابایی مقام دوم و محمدرضا بهادر خانی مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته برپی نیز سید محمد شاه طاهری، حمیدرضا اسلامی و جواد کاوه جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش بانوان، مونا شاکر، گویچک محمدی و زهرا سادات حسینی موفق به کسب مقام اول تا سوم رشته طناب زنی شدند و در رشته دارت هم محبوبه عنبری مقام اول، مینا حاج ابراهیم مقام دوم و روناک حقیقیان و غنچه باوقار مقام سوم را کسب کردند.
در رشته درازنشست نیز مریم عنبری، نگار نوری و صفورا ستاری رستمی اول تا سوم شدند.
بنابراین گزارش مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان بین‌الملل نیز برای دختران در سه رشته دارت، درازنشست و طناب زنی در خوابگاه‌های نرگس و نیلو و برای پسران در سه رشته دارت، فوتبال دستی و پلانک به میزبانی خوابگاه‌های حجت دوست و دمشق برگزار شد.
در مسابقات خوابگاه نرگس، فضه یاوری، ارتکا عزیز، و اکرام عبدی کریم جایگاه اول تا سوم رشته دارت، فاطمه محمدی، فاطمه حسینی و آدریا موونر مقام اول تا سوم رشته طناب زنی را به دست آوردند.
در رشته درازنشست نیز فضه یاوری، عایشا مختار و رفعت بشیر در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
مقام اول تا سوم این سه رشته در خوابگاه نیلو نیز به راضیه شبیر، مریم لنگریان و شیزا عباس، سائومو کیشاری، معصومه آقا و مریم لنگریان و لیلا رحمه، راضیه شبیر و لیندلوا فاکامیل اختصاص یافت.
این در حالی است که در خوابگاه حجت دوست نیز ایاد شغوره مقام اول، رضوان بیدمی مقام دوم، ذهیب قاضی مقام سوم رشته دارت، رضوان بیدمی، نصیب موسی و ذهیب قاضی جایگاه اول تا سوم رشته فوتبال دستی و ایاد شغوره مقام اول، علی عباس مقام دوم و نصیب موسی مقام سوم رشته پلانک را کسب کردند.
همچنین وجیه الحسن، امجد حسین و سید رئیس عباس، کمیل شاه، سهیل رشید، محمد ثانی و نورالدین، آسیم عباس و سهیل رشید، موفق به کسب مقام اول تا سوم رشته‌های دارت، فوتبال دستی و پلانک در خوابگاه حجت دوست شدند.
توضیح اینکه دکتر شفارودی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه 12 بهمن 99 به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر از مینا حاج ابراهیم، مسئول فعال ورزش معاونت بین‌الملل که در راستای توسعه و ترویج ورزش‌های قهرمانی و همگانی تلاش کرده، قدردانی به عمل آورد.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *