محتوای خبری معاونت بین الملل

معاون بین‌الملل دانشگاه با رئیس و کارشناسان کالج بین‌الملل دانشگاه دیدار کرد

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه با رئیس و کارشناسان کالج بین‌الملل دیدار کرد و از نزدیک در جریان برنامه‌ها، اقدامات و دغدغه‌های این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در جریان این دیدار که چهارشنبه 30 دی 1400 برگزار شد، دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، دکتر محمدجعفر کندی، دکتر امیر رخشان و دکتر سید یاسین یزدی امیرخیز، اعضای هیأت‌علمی گروه زبان‌های خارجی نیز حضور داشتند.
در آغاز دکتر عنایت‌الله شعبانی، رئیس کالج بین‌الملل ضمن خیرمقدم به معاون بین‌الملل دانشگاه و ارائه توضیحات اجمالی در خصوص فعالیت‌های این مجموعه، گفت: این گردهمایی فرصتی برای بیان مسائل و دغدغه‌های کاری کارشناسان است.
معاون بین‌الملل دانشگاه نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارشناسان کالج بین‌الملل دانشگاه، اظهار داشت: برگزاری نشست صمیمی با معاونان و مدیران حوزه بین‌الملل و کارشناسان واحدهای مختلف از مدتی پیش آغاز شده است.
دکتر آیتی از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری این نشست‌ها در روزهای چهارشنبه هر هفته خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت 12 واحد زیرمجموعه حوزه بین‌الملل دانشگاه و برگزاری دو نشست به صورت هفتگی، این دیدارها بعد از گذشت شش هفته از سر گرفته خواهد شد.
وی هدف اصلی از این نشست را بیش از هر چیز آشنایی با بدنه کارشناسی کالج بین‌الملل دانست و تصریح کرد: تمام تلاش ما بررسی دقیق مسائل کارکنان و ارائه راهکارهای عملی برای حل آن‌ها است.
سپس اعضای هیأت‌علمی گروه زبان‌های خارجی با معرفی خود و شرح بخشی از فعالیت‌های انجام شده از جمله برگزاری وبینارهای بین‌المللی با مشارکت گسترده اساتید و صاحب‌نظران داخلی و خارجی طی دو سال اخیر و به‌روزرسانی سرفصل‌های درسی گروه زبان‌های خارجی، خواستار استفاده بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اساتید این گروه آموزشی و مشارکت بیش از پیش آن‌ها در برنامه‌های مختلف دانشگاه شدند.
کارشناسان حاضر نیز با تشریح بخشی از اقدامات، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و همسان‌سازی دریافتی کارکنان را از مهمترین دغدغه های خود مورد توجه دانستند و بر اهمیت پیش‌بینی راهکارهایی برای افزایش انگیزه کارشناسان تأکید کردند.
همچنین در این بخش موضوع جذب هیأت‌علمی برای کرسی زبان فارسی کالج بین‌الملل دانشگاه نیز با تکیه بر همکاری حدود 20 استاد حق‌التدریس با این مجموعه، مطرح شد.
دکتر آیتی در پایان با اشاره به اینکه مقوله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در حال پیگیری است، تصریح کرد: تمهیداتی برای بهبود دریافتی این کارکنان نیز پیش‌بینی شده است.
وی همچنین اطلاع‌رسانی گسترده‌تر رویدادهای کالج به ویژه وبینارهای بین‌المللی با توجه به استقبال چشمگیر از این برنامه‌ها را ضروری قلمداد کرد.
معاون بین‌الملل دانشگاه بحث جذب هیأت‌علمی برای کرسی زبان فارسی را مهم توصیف کرد و از رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه خواست این موضوع را پیگیری کند.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *