محتوای خبری معاونت بین الملل

با تأکید بر هدفمند کردن سفرهای برنامه ریزی شده

هشتادمین نشست شورای بورس برگزار شد

هشتادمین نشست شورای بورس با حضور رئیس دانشگاه در ستاد مرکزی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این جلسه که چهارشنبه 31 خرداد برپا شد، سه درخواست دوره فرصت مطالعاتی خارج از کشور و تمدید آن، دو درخواست مأموریت داخل کشور اعضای هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی، یک درخواست سفر برنامه‌ریزی‌شده خارج از کشور دانشکده پرستاری و مامایی و یک درخواست تمدید بورس تحصیلی بلند مدت خارج از کشور مطرح شد.
پس از آن، اعضای شورای بورس دانشگاه پس از انجام بررسی‌های لازم با پنج درخواست موافقت کردند.
در ادامه، مقرر شد تا طبق دستورالعمل سفرهای برنامه‌ریزی‌شده خارج و داخل کشور، روسای واحدهای پیشنهاددهنده سفر با مشخص کردن برنامه، نتایج سفر و همچنین ابعاد آموزشی، پژوهشی و توسعه آن، اصل نامه درخواستی را جهت اعلام نظر به معاونت‌های ذی‌ربط ارسال کنند و رونوشت آن را صرفاً جهت اطلاع به معاونت بین‌الملل دانشگاه بفرستند.
گفتنی است پس از اعلام نظر معاونت‌های زیرمجموعه، درخواست سفر برنامه‌ریزی‌شده توسط معاونت بین‌الملل دانشگاه در شورای بورس دانشگاه مطرح خواهد شد.
توضیح این که، دکتر عرب خردمند، دکتر جلیلی، دکتر یونسیان و دکتر حلب چی، معاونان بین‌الملل، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، روسای دانشکده‌های پزشکی، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی، توانبخشی، علوم تغذیه و رژیم شناسی، پرستاری و مامایی، فناوری‌های نوین پزشکی، طب سنتی و انصاری پور سرپرست مدیریت بورسها و مأموریت‌های آموزشی معاونت بین‌الملل در این جلسه حضور داشتند.
خبر و عکس: مهناز حیدی

 

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *