محتوای خبری معاونت بین الملل

پویش بین‌المللی مبارزه با کرونا برگزار می‌کند

وبینارهای دندانپزشکی و کرونا و COVID-19 و سیاست‌های بهداشتی

پویش بین‌المللی مبارزه با کرونا (Corona Fighters)، دومین وبینار دندانپزشکی و کرونا و وبینارCOVID-19 و سیاست‌های بهداشتی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دومین وبینار دندانپزشکی و کرونا یکشنبه 17 فروردین 99 از ساعت 17 تا 18 برگزار می‌شود.
دکتر سعدی خوش‌بین، سرپرست دپارتمان Signalling Through Chromatin دانشگاهGrenoble-Alpes  فرانسه و دکتر مرضیه علی خاصی، استاد گروه پروتزهای دندانی و معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی در قالب این وبینار سخنرانی خواهند داشت.
وبینار دندانپزشکی و کرونا به بررسی وضعیت پژوهش‌های انجام شده در دنیا در ارتباط با کرونا، ظرفیت پژوهشی در ارتباط باCOVID-19  در رشته دندانپزشکی، تمهیدات دانشگاه در جهت پژوهش‌های مرتبط و بحث در ارتباط با نحوه‌ی استفاده مؤثر از اطلاعات مقالات منتشر شده، می‌پردازد.
همچنین وبینار COVID-19 و سیاست‌های بهداشتی نیز دوشنبه 18 فروردین 99 ساعت 17 با حضور دکتر آرش رشیدیان، استاد علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر علوم، اطلاعات و انتشار در دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در مدیترانه شرقی همراه با پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.
صفحه کمپین بین‌المللی مبارزه با کرونا در اینستاگرام به آدرس @coronafighters دو وبینار مذکور را به صورت زنده پخش خواهد کرد.
توضیح اینکه کمپین داوطلبانه دانشجویی چندزبانه Corona Fighters از 30 بهمن 98 با مشارکت افراد و متخصصان بین‌المللی آغاز به کار کرده و تلاش می‌کند روش‌های تأیید شده مقابله و پیشگیری با شیوع ویروس کرونا را در اختیار جوامع ملی و بین‌المللی قرار دهد.
علاقه‌مندان به عضویت یا همکاری با کمپین بین‌المللی مبارزه با کرونا می‌توانند این پویش را در فیس بوک به آدرس fb.me/coronafighters و اینستاگرام به آدرس coronafighters@ دنبال کرده و یا عکس‌ها و فیلم‌های خود را با موضوع چگونگی مبارزه با ویروس کرونا در سایت www.coronafighters.org بارگذاری و ارسال کنند.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *