محتوای خبری معاونت بین الملل

وبینار بین‌المللی برنامه درسی یادگیری فعال و بدون سخنرانی تحت برنامه Appraise to Raise برگزار شد

مرکز مطالعات و توسعه آموزش و با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه وبینار بین المللی برنامه درسی یادگیری فعال و بدون سخنرانی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معانت بین الملل، این برنامه چهارشنبه 19 آذر 99 با حضور اساتید و محققان ایرانی و بین المللی به صورت آنلاین و تحت برنامه Appraise to Raise برگزار شد.
هدف اصلی این وبینار که بیش از 300 شرکت کننده در آن حضور داشتند، ایجاد آگاهی در مورد اهمیت یادگیری فعال و آموزش رایگان و دغدغه های مرتبط با آموزش های بدون سخنرانی عنوان شده است.
در وبینار برنامه درسی یادگیری فعال و بدون سخنرانی، دکتر هومن حسین نژاد و دکتر عظیم میرزاده به طور مشترک از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مریم علیزاده، عضو هیأت علمی  دانشگاه و دبیر علمی وبینار، دکتر دیوید تیلور، استاد دانشگاه لیورپول انگلستان و دکتر دین پرمل، استاد دانشگاه Wright State آمریکا به ارائه مطالب خود پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.
توضیح اینکه پروژه Appraise to Raise به عنوان یکی از برنامه‌های جدید معاونت بین‌الملل دانشگاه پس از همه‌گیری کرونا، با رویکرد توسعه فعالیت‌های آکادمیک مجازی و کسب تجربیات جدید در حیطه بین‌المللی سازی طراحی شده است.
علاقه‌مندان برای مشاهده فایل صوتی و تصویری وبینار می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *