محتوای خبری معاونت بین الملل

با مشارکت حدود 2 هزار شرکت‌کننده ایرانی و خارجی

وبینار بین‌المللی مشترک دانشکده دندانپزشکی و انجمن آسیایی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت برگزار شد

وبینار بین‌المللی مشترک گروه آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی و انجمن آسیایی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت (ASOMP) تحت برنامهAppraise to Raise برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، دکتر پویان امینی شکیب، معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی در توضیح این رویداد بین‌المللی که یکشنبه 2 شهریور 99 برگزار شد، گفت: اجرای این وبینار را دکتر نازنین مهدوی، مدیر گروه آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی، دکتر Simarpreet Virk Sandhu، دبیر انجمن آسیایی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت و دکتر Mandana Donoghue، دبیر شاخه هندوستان انجمن آسیایی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت برعهده داشتند.
وی با اشاره به اینکه پروفسور Ranganathan، رئیس بخش آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت بیمارستان- کالج دندانپزشکی راگاس هند سخنرانی خود با عنوان ضایعات پیش بدخیم حفره دهان را در این سمینار آنلاین ارائه کرد، اظهار داشت: همچنین اینجانب نیز در خصوص ضایعات بدخیم حفره دهان سخنرانی کردم.
معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی از شرکت حدود 2 هزار نفر در این رویداد بین‌المللی خبر داد و افزود: در کنار شرکت‌کنندگان ایرانی، خوشبختانه با استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان خارجی از 30 کشور جهان چون هند، پاکستان اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، امارات متحده عربی، عراق، مصر، چین، ژاپن، نپال، آمریکا، آرژانتین، مکزیک، دانمارک و اسپانیا مواجه شدیم.
دکتر امینی شکیب با بیان اینکه وبینار مشترک گروه آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی و انجمن آسیایی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت به صورت زنده از صفحه فیس بوک Appraise to Raise پخش شد، تصریح کرد: این وبینار پنجمین سمینار آنلاین دانشکده دندانپزشکی بود که تحت برنامه مذکور اجرایی شد.
وی افزود: از آغاز همه‌گیری کرونا در کشور تا کنون، دانشکده دندانپزشکی بیش از 30 وبینار بین‌المللی با رویکرد حفظ ارتباطات و تعاملات گروه‌های آموزشی دانشکده با مراکز علمی خارج از کشور برگزار کرده است.
معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی همچنین به همراهی 10 گروه آموزشی دانشکده با این برنامه‌های بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یک تا پنج وبینار توسط هریک از گروه‌های آموزشی با مشارکت حداکثری اعضای هیئت‌علمی، حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این رویدادهای آنلاین برای دانشکده دندانپزشکی بوده است.
توضیح اینکه پروژه Appraise to Raise به عنوان یکی از فعالیت‌های جدید معاونت بین‌الملل دانشگاه پس از همه‌گیری کرونا، با رویکرد توسعه فعالیت‌های آکادمیک مجازی و کسب تجربیات جدید در حیطه بین‌المللی سازی طراحی شده است.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *