محتوای خبری معاونت بین الملل

با حضور متخصصانی از ایران و افغانستان

وبینار بین المللی مدیریت بیمارستان سانتر کرونا برگزار می شود

سلسله نشست‌های بین‌المللی به اشتراک‌گذاری تجارب متخصصان با برگزاری نخستین وبینار (سمینار آنلاین) با عنوان مدیریت بیمارستان سانتر کرونا آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این وبینار چهارشنبه 31 اردیبهشت از ساعت 12.15 تا 13 با مشارکت متخصصانی از ایران و افغانستان برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری وبینار بین‌المللی مدیریت بیمارستان سانتر کرونا به اشتراک‌گذاری تجارب و دانش میان متخصصان دو کشور است ضمن اینکه روش‌های مدیریت و درمان کرونا در ایران و افغانستان نیز بررسی می‌شود.
دکتر سید فرشاد علامه، معاون درمان دانشگاه، دکتر علی دهقان منشادی، معاون درمان بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر فرهاد صارم، مسئول بیمارستان کووید 19 شیدایی هرات و دکتر بشیر احمد بارکزی، مدیر بخش درمان، تجرید و مراقب بیماران کرونا در ولایت هرات در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.
همچنین گروهی از شرکت‌کنندگان نشست مذکور، تیم اعزامی به افغانستان برای همکاری در بحران COVID-19 هستند که با هماهنگی سفارت افغانستان در ایران، وزارت صحت عامه افغانستان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهی این کشور خواهند شد.
بنابراین گزارش شبکه اجتماعی جامعه علوم پزشکی کشور (Tritapp)، با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه وبینار مدیریت بیمارستان سانتر کرونا را برگزار می‌کنند.
توضیح اینکه ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در وبینار مدیریت بیمارستان سانترال کرونا می‌توانند از طریق لینک اینجا اقدام کنند.
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *