محتوای خبری معاونت بین الملل

با حضور سخنرانان و شرکت‌کنندگان بین‌المللی از 43 کشور جهان

پنجمین کنگره انجمن پاتولوژیست‌های فک و صورت ایران به کار خود پایان داد

سومین روز از پنجمین کنگره انجمن پاتولوژیست‌های فک و صورت ایران، تحت برنامه Appraise to Raise و با حضور سخنرانان و شرکت‌کنندگان بین‌المللی از 43 کشور جهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، پنجمین همایش انجمن آسیب شناسان دهان، فک و صورت ایران با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر اسماعیل یزدی، بنیان‌گذار رشته آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت در ایران، اول تا سوم مهر 99 به صورت مجازی برگزار شد.
طی آخرین روز این کنگره با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه، سخنرانان ایرانی و بین‌المللی در قالب سه پنل، به ارائه سخنرانی پرداختند.
در پنل نخست دکتر Merva Soluk Tekkes از کشور ترکیه، سخنرانی خود با موضوع تومورها و کیست‌های Odontogenic را ارائه و در پنل دوم با حضور دکتر  Pieter J. Slootweg از کشور هلند به مبحث بیماری‌های فک پرداخته شد.
در پنل آخر که به مشکلات غدد بزاقی اختصاص داشت، دکتر  Pieter J. Slootweg، در مورد ضایعات غدد بزاقی و دکتر فرید آزموده ارجمند، دکتر حنا صفار و دکتر ندا خوزستانی به صورت مشترک در مورد تومورهای غدد بزاقی سخنرانی کردند.
همچنین سخنرانان روز پایانی پنجمین کنگره انجمن پاتولوژیست‌های فک و صورت ایران در پایان هر پنل به سؤالات شرکت کنندکان پاسخ دادند.
بیش از 650 نفر از 43 کشور جهان برای شرکت در سومین روز کنگره ثبت‌نام کردند.
این کنگره سه روزه به ریاست دکتر فرشته بقایی نائینی برگزار و دکتر نازنین مهدوی، دکتر مائده قربان پور و دکتر پویان امینی شکیب، دبیران علمی، اجرایی و بین‌الملل آن بودند.
توضیح اینکه پروژه Appraise to Raise به عنوان یکی از برنامه‌های جدید معاونت بین‌الملل دانشگاه پس از همه‌گیری کرونا، با رویکرد توسعه فعالیت‌های آکادمیک مجازی و کسب تجربیات جدید در حیطه بین‌المللی سازی طراحی شده است.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *