محتوای خبری معاونت بین الملل

دانشجویان بین‌المللی برگزیده جشنواره موسیقی در شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل تقدیر شدند

مراسم اهدای جوایز دانشجویان بین‌المللی برگزیده جشنواره موسیقی با حضور سرپرست شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، آیین تقدیر از این دانشجویان پنج‌شنبه 23 مرداد 99 در خوابگاه سارا و با حضور جمعی از مسئولان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در آغاز این مراسم، زهرا حسین زاده، مسئول واحد دانشجویی و فرهنگی شعبه کیش پردیس بین‌الملل گفت: بنابر درخواست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و با هدف ارتقای روحیه دانشجویان بین‌المللی در ایام قرنطینه خوابگاهی، جشنواره موسیقی دانشجویان بین‌المللی برگزار شد و از دانشجویان خواسته شد در قالب کلیپ‌های پنج‌دقیقه‌ای و نماهنگ‌های تصویری توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
سپس دکتر فرساد نوری زاده، سرپرست شعبه کیش دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان خارجی از فعالیت‌های فوق‌برنامه، کسب مقام‌های برتر در سه جشنواره موسیقی، ماه رمضان و سؤالات قرآنی را به آن‌ها تبریک گفت و برگزیده شدن تعداد قابل‌توجهی از دانشجویان این شعبه را مایه مباهات دانست.
در ادامه این برنامه از سات سرین یعقوب، عایشه ابوبکر، لیلا رحماح، احمد طارق و نجیب حیدر به عنوان نفرات اول، دوم و شایسته تقدیر جشنواره موسیقی قدردانی شد.
همچنین از عدنان حیدر و قسیم آفتاب، نفرات اول و دوم جشنواره رمضان و همچنین کمیل جعفری و مهدیا رضوی برای مسابقه قرآنی با محوریت سخنرانی دکتر محمدحسین نیکنام، مفسر قرآن کریم نیز تقدیر به عمل آمد.

 

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *