محتوای خبری معاونت بین الملل

قرائت بیانیه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه در اجتماع مردمی جزیره کیش به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش

جمعی از دانشجویان شعبه کیش پردیس بین‌الملل در اجتماع مردمی جزیره کیش به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این مراسم که دوشنبه 16 دی 98 با حضور مقامات کشوری و لشکری در مصلای جزیره کیش برپا شد، کارکنان پردیس بین‌الملل نیز دانشجویان خارجی را همراهی کردند.
قرائت بیانیه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط عرفان محی‌الدین، دانشجوی کشمیری یکی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
این دانشجوی بین‌المللی ضمن ابراز تسلیت و همدردی به مناسبت ضایعه ترور ناجوانمردانه سردار رشید جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فقدان ایشان را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه کسانی سرشان را در مقابل ظلم خم نخواهند کرد و در جای جای دنیا تربیت‌یافته مکتب آزادی‌خواه خمینی کبیر هستند ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواند.
وی تصریح کرد: اگرچه این فقدان همه را در ماتم و غم فرو برده اما هرگز باعث نخواهد شد که در این راه برای لحظه‌ای از حرکت بایستیم و استکبار جهانی خواهد دید چگونه از خون این شهید بزرگوار میلیون‌ها قاسم سلیمانی در جای جای دنیا تکثیر خواهد شد.
در پایان این مراسم مداح اهل‌بیت، حاج مرتضی طاهری به عزاداری در رثای شهادت این سردار بزرگ و پر افتخار ایران اسلامی پرداختند.
توضیح اینکه حضور پرشور دانشجویان بین‌المللی مورد توجه رسانه‌ها و خبرگزاری‌های حاضر در این مراسم قرار گرفت.
تنظیم خبر: مهناز وحیدی
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی