محتوای خبری معاونت بین الملل

معاون بین‌الملل دانشگاه از خوابگاه دخترانه دانشجویان بین‌الملل احمدی بازدید کرد

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه از خوابگاه دخترانه دانشجویان بین‌الملل احمدی بازدید و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این بازدید سه ساعته که دوشنبه 29 آذر 1400 انجام شد، دکتر امیرحسین معماری، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاون بین‌الملل دانشگاه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن دهقان، رابط فرهنگی بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز حضور داشتند.
در این برنامه که با برپایی نماز مغرب و عشاء در نمازخانه خوابگاه آغاز  شد، دانشجویان بین‌الملل در یک دیدار صمیمی و دوستانه با معاون بین‌الملل دانشگاه به گفتگو پرداختند.
دانشجویان طی این دیدار بر اهمیت بهبود سیستم گرمایشی خوابگاه، افزایش سرعت اینترنت، تسهیل اخذ روادید و امور کنسولی تأکید کردند و خواستار رفع مسائل و مشکلات مربوط به پذیرش دانشجویان بین‌الملل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.
سپس دکتر آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن شب یلدا، شنیده شدن صدای دانشجویان توسط مسئولان را موضوعی با اهمیت دانست و بر تداوم برگزاری جلسات و بازدید از امکانات خوابگاه‌ها و تعامل مستقیم با دانشجویان و نمایندگان آن‌ها تأکید کرد.
وی تکمیل و تجهیز خوابگاه به خصوص بهبود سیستم گرمایشی و افزایش سرعت اینترنت را ضروری عنوان کرد و از معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل خواست که مسائل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع کنند.
دکتر متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز از تلاش‌ها و همکاری کارکنان حفاظت فیزیکی خوابگاه، زهرا خورشیدوند، مسئول خوابگاه دخترانه احمدی و میثم خلیلی، مسئول خوابگاه پسرانه حجت دوست قدردانی کرد.
در ادامه، معاون بین‌الملل دانشگاه و هیأت همراه از امکانات خوابگاه شامل نمازخانه، سالن ورزشی، کتابخانه و یکی از اتاق‌های دانشجویان بازدید کردند.
توضیح اینکه خوابگاه احمدی با ظرفیت 98 نفر در پنج طبقه، در حال حاضر پذیرای 68 دانشجو از کشورهای نیجریه، عراق، افغانستان، غنا، هند و پاکستان است.

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *