محتوای خبری معاونت بین الملل

هشتاد و پنجمین جلسه شورای بورس با تأکید بر اصلاحات نحوه پرداخت تسهیلات اعزام به خارج از کشور جامعه هدف دانشگاه برگزار شد

هشتاد و پنجمین جلسه شورای بورس دانشگاه با حضور دکتر کریمی، رئیس دانشگاه و دکتر کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جلسه روز چهارشنبه 28 آذر 97 در ستاد مرکزی، دکتر سهراب پور، دکتر صحرائیان و دکتر حلبچی، معاونان آموزشی، تحقیقات و فناوری و دانشجویی دانشگاه، روسای دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، مجازی، طب ایرانی، علوم تغذیه و رژیم‌شناسی، فناوری‌های نوین پزشکی، دکتر حاجی فرج تبریزی، سرپرست مدیریت توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی معاونت بین‌الملل، و انصاری پور، کارشناس مسئول روابط دانشگاهی و امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز، دکتر کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه با اشاره به اینکه هیأت‌رئیسه دانشگاه دستورالعمل نحوه پرداخت تمامی تسهیلات اعزام به خارج از کشور را اصلاح و به معاونت بین‌الملل ابلاغ کرده است، اظهار داشت: این مصوبه در جلسه 15 آبان ماه هیأت‌رئیسه دانشگاه به دنبال نوسانات قیمت ارز و مسائل پیش روی اعضای هیأت‌علمی و غیرهیأت‌علمی در این باره به تصویب رسید و از اول مهرماه لازم‌الاجرا شده است.
وی تصریح کرد: طبق اصلاحات انجام شده تمامی پرداخت‌های مربوط به دوره‌های فرصت مطالعاتی، کنگره‌های خارج از کشور، سفرهای برنامه‌ریزی‌شده و بورس‌های تکمیلی دانشجویان از پرداخت دلاری به ریالی تغییر کرد.
معاون بین‌الملل دانشگاه افزود: متقاضیان کنگره‌های خارج از کشور طبق روال سابق با تکمیل فرم‌های مربوطه و دریافت کمک‌هزینه امکان شرکت در این برنامه‌ها را خواهند داشت و درخواست شرکت‌کنندگان در سایر دوره‌ها نیز چون قبل در شورای بورس دانشگاه مطرح و تصمیم نهایی اخذ خواهد شد.
وی تأکید کرد: در تمامی دستورالعمل‌های مذکور فقط نحوه پرداخت تسهیلات تغییر کرده و مابقی مفاد آن‌ها طبق روال قبل اجرایی می‌شود.
دکتر کردی در ادامه به تشریح مسیر فرآیندهای قابل طرح در شورای بورس دانشگاه پرداخت و 14 درخواست مأموریت آموزشی داخل کشور، شش درخواست فرصت مطالعاتی خارج از کشور و پنج درخواست مأموریت آموزشی خارج از کشور را جهت اعلام نظر حاضران مطرح کرد.
اعضای شورای بورس دانشگاه پس از انجام بررسی‌های لازم با تمامی درخواست‌ها موافقت کردند.
خبر و عکس: مهناز وحیدی

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی