محتوای خبری معاونت پژوهشی

برگزاری سومین کارگاه از مرحله اول مدرسه کسب و کار تامزآپ با عنوان "نحوه تدوین طرح کسب و کار"

سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان " نحوه تدوین طرح کسب و کار" 13 شهریور 1401 در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری، سومین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان  «نحوه تدوین طرح کسب و کار» به مدت ۵ساعت با حضور ۲۳ نفر از، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.

در این کارگاه مهندس محمد حسین ربیعی، مدیرعامل شتابدهنده تخصصی سکو، به ارائه موضوعاتی از قبیل: ضرورت و نحوه تدوین طرح کسب و کار، استفاده از ابزار بوم ناب و بوم مدل کسب و کار در تهیه طرح کسب و کار، شناسایی مسئله/مشکل  problem

بخش مشتریان  Customer Segment

راه حل  Solution

ارتباط با مشتریان  Customer Relation

کانال‌های دسترسی به مشتریChannels

ارزش پیشنهادی  Value Proposition

مزیت رقابتی مطلق (مزیت انحصاری)   Unfair advantage

منابع کلیدی  Key Resources

فعالیت‌های کلیدی  Key Activities

سنجه‌های کلیدی (شاخص‌ های کلیدی)   Key Metrics

شرکای کلیدی  Key Partners

ساختار هزینه‌ ها  Cost Structure

جریان درآمدی  Revenue Stream

پرداخت.

 

فاطمه تقی زاده
تهیه کننده:

فاطمه تقی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *