محتوای خبری معاونت پژوهشی

حضور اعضای معاونت کارآفرینی و نوآفرینی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان در نمایشگاه ایران فارما

تیم کارآفرینی و نوآوری مرکز پژوهش های علمی دانشجویان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته و تجهیزات مراقبتی از تجربیات مدیران موفق در این حوزه بهره مند شدند.

به گزارش از روابط عمومی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته و تجهیزات مراقبتی، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت داروسازی با حضور جمع كثيري از شركت‌هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه تولید دارو، تولید مواد اولیه و مواد موثره، مکمل‌های غذایی و دارویی، فرآورده‌های گیاهی و طبیعی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مراقبتی، تجهیزات داروسازی، چاپ و بسته‌بندی و خدمات قراردادی توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، در تاریخ 26-24 شهریور ماه، در مصلی بزرگ تهران برگزار شد.
بیش از 40 کشور پیشرفته در حوزه دارو در این نمایشگاه شرکت کردند، همچنین آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های فعال ایرانی در زمینه داروسازی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شد.
تیم کارآفرینی و نوآوری مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه محمد فراهانی، معاون کارآفرینی و نوآوری مرکز پژوهش ها، در هر سه روز نمایشگاه حضور فعال داشتند.
این گروه از دانشجویان با ارائه گزارشی از گفتگو ها و نشست های خود با چند نفر از مدیران عامل، تحقیق و توسعه و ... سعی کردند تا تجربیات حاصل از این رویداد را با تاکید بر معرفی شرکت های دانش بنیان و پتانسیل های موجود در زمینه نوآوری و کار آفرینی در حوزه  صنعت داروسازی به دیگر دانشجویان منتقل کنند.
در حاشیه برگزاری ایران فارما 2016، بیش از 15 عنوان کارگاه تخصصی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی برگزار گردید و نمایشگاه کتاب تخصصی علوم پزشکی نیز برپا شد./ق

مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری