محتوای خبری معاونت پژوهشی

فرصت حضور دانشجویان در نهمین رویداد world Health summit در برلین

دانشجویان علاقه مند می توانند در سه بخش «نسل بعدی روزنامه نگار علم»، «صداهای جدید در سلامت جهانی2017» و «Startup track 2017» رویداد world Health summit شرکت کنند و در صورت انتخاب شدن از تسهیلات و جوایز آن از جمله دریافت هزینه سفر بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد استعدادهای درخشان، نهمین رویداد «world Health summit» از 23 تا 25 مهر ماه 1396 (15 الی 17 اکتبر 2017) در برلین (آلمان) برگزار خواهد شد.
در این رویداد دانشجویان می توانند در سه بخش «نسل بعدی روزنامه نگار علم»، «صداهای جدید در سلامت جهانی 2017» و «Startup track 2017» شرکت کنند.
در بخش «صداهای جدید در سلامت جهانی 2017» که برای دانشمندان جوان در نظر گرفته شده، دانشجویان می بایست ایده خود را در یکی از زمینه های مربوط به سلامت بخصوص موضوعات اعلام شده از جمله سیاستگزاری سلامت، امنیت سلامت جهانی، داده های بزرگ در سلامت و دیگر موضوعات مرتبط به صورت خلاصه ای  به زبان انگلیسی و حداکثر 500 کلمه (بدون جدول، نمودار و رفرنس) به همراه CV خود حداکثر تا تاریخ 9 تیر (30 ژوئن) در وب سایت مربوطه بارگزاری کنند. افراد برگزیده می توانند پوستر کار خود را در این رویداد ارائه دهند و از مزایای آن از جمله ثبت نام رایگان، دریافت هزینه سفر و انتشار خلاصه مقاله در شبکه WHS بهره مند شوند. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به لینک https://www.worldhealthsummit.org/whs-2017/new-voices-in-global-health مراجعه کنند.
در بخش «Startup track 2017» دانشجویان می توانند ایده های نوآورانه خود در زمینه راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با دوره سلامت (که بالقوه می توانند تغییری اساسی درمراقبت های مربوط به سلامت و نیر سلامت عمومی و جهانی ایجاد کنند) را ارائه دهند. 
Startupها باید اطلاعات مربوط به خود را (از جمله منتورهایی که برای کسب و کارشان مورد نیاز است و WHD قادر به تأمین آن است) حداکثر در دو صفحه و تا تاریخ 9 تیر (30 ژوئن) در وب سایت مربوطه بارگزاری کنند.
از بین شرکت کنندگان 25 استارت آپ برگزیده، مجاز خواهند بود دو نفر را برای شرکت در رویداد معرفی کنند. از بین این شرکت ها، 10 شرکت فرصت ارائه کار و ایده خود را برای داوران و شرکت کنندگان خواهد داشت. پروفایل همه این ده شرکت نیز بر روی سایت WHS قرار خواهد گرفت. ایده برنده از جایزه و حمایت وزارت بهداشت آلمان برخوردار خواهد شد.
اطلاعات بیشتر در https://www.worldhealthsummit.org/whs-2017/startup-track قابل رویت است.

مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری