محتوای خبری معاونت پژوهشی

هم اندیشی برای ارتقای همکاری بین مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه هم اندیشی برای ارتقای همکاری بین مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 8 آذر 1401 به میزبانی مرکز تحقیقات دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری به نقل از مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی، جلسه هم اندیشی به منظور ارتقای همکاری مشترک تحقیقاتی بین این دو مرکز سه شنبه 8 آذر 1401 به میزبانی مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این نشست دکتر ابراهیم کریمی، رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی، دکتر فرخ حیدری، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی، دکتر زهرا مختاری، مدیر مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی، دکتر مریم لطفی، پاتولوژیست بیوبانک تومورهای سر و گردن مرکزتحقیقات گوش و حلق و بینی و دکتر مژگان علاالدینی، رئیس مرکز تحقیقات دندانپزشکی، دکتر شهرو اعتماد مقدم، معاون پژوهشی رئیس مرکز تحقیقات دندانپزشکی و دکتر نفیسه مومنی از مرکز تحقیقات دندانپزشکی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر علاالدینی پس از معرفی مرکز به امکانات و توانمندی های این مرکز در راستای انجام آزمایش های سلولی و مولکولی اختصاصی بر روی نمونه های oral cavity اشاره کرد.
سپس دکتر کریمی در مورد امکان بهره وری از نمونه های بیوبانک تومورهای سر و گردن و انجام مطالعات بالینی بیماری های دهان و تومورهای oral cavity و به طور اختصاصی نمونه های زبان (با توجه به گستردگی نمونه های موجود در این مرکز) صحبت کرد.
در این جلسه برای انعقاد تفاهم نامه مشترک برای استفاده از نمونه های زبان و سایر نمونه های oral cavity بیوبانک تومورهای سر و گردن مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی تاکید شد.
در پایان اعضای حاضر در جلسه از امکانات، تجهیزات و قسمت های مختلف مرکز تحقیقات دندانپزشکی بازدید کردند.

 

فاطمه تقی زاده
تهیه کننده:

فاطمه تقی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *