محتوای خبری معاونت پژوهشی

مرکز تحقیقات عدالت در سلامت برگزار می کند

کارگاه مجازی «انتشار کتاب علمی با ناشر بین المللی»

کارگاه مجازی و نیم روزه مرکز تحقیقات عدالت در سلامت با عنوان «انتشار کتاب علمی با ناشر بین المللی» چهارشنبه 29 دی ماه 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز تحقیقات عدالت در سلامت، این مرکز در راستای ماموریت خود برای ارتقا توانمندی های محققان جوان حوزه سلامت و کمک به اشاعه دانش، در نظر دارد تا طی کارگاهی مجازی و نیم روزه چگونگی انتشار کتاب و همکاری با ناشران بین المللی را به علاقه مندان آموزش دهد.

در دنیای امروزی که سرعت تولید اطلاعات با شتاب در حال افزایش است، چگونگی نشر این یافته ها به یکی از مشکلات اساسی محققان بدل گشته است. با وجود اینکه دغدغه اصلی پژوهش یافتن پاسخ پرسش ها است، اگر این یافته ها منتشر نشده و ذینفعان و دیگر پژوهشگران در زمان مناسب از آن ها مطلع نشوند پژوهش انجام شده فاقد ارزش و ناکارا خواهد بود. به همین سبب، یافتن بهترین ناشر و روش برای انتشار اطلاعات یکی از مهمترین گام های هر پژوهش علمی است.
این کارگاه یک روزه با عنوان «انتشار کتاب علمی با ناشران بین المللی» که با تدریس خانم اعظم رئوفی، دانشجوی دکتری رشته سیاست گذاری سلامت دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار خواهد شد، چگونگی شناسایی و برقراری ارتباط و همچنین انواع قراردادها و فرایندهای انتشار کتاب با ناشران بین المللی را آموزش خواهد داد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت مرکز برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در اقدام نمایند.

فاطمه یافتیان
تهیه کننده:

فاطمه یافتیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *