محتوای خبری معاونت دانشجویی

آغاز ثبت نام از متقاضیان خوابگاه های دانشجویی برای سکونت در تابستان 1397

مدیریت امور خوابگاه های دانشجویی، ثبت نام از دانشجويان ساكن در خوابگاه ها كه متقاضي سكونت در تابستان 1397 هستند را از روز دوشنبه 21 خرداد ماه 97 آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجويی، با توجه به تعطیلی تعدادی از خوابگاه های دانشگاه در تابستان و تنها فرصت پیش رو برای شروع عملیات عمرانی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی، دانشجویان متقاضی سكونت در تابستان 1397 و در صورت داشتن شرایط ثبت نام، می توانند با ورود به سامانه اسکان تقاضای خود را ارسال کنند.
دانشجویان ضمن ارائه مدارک حداکثر تا 31 خرداد ماه 97 به دفتر سرپرستی خوابگاه، می بایست از روز دوشنبه 21 تا 31 خرداد ماه 97 با مراجعه به سامانه اسكان به آدرس اينترنتی http://eskan.tums.ac.ir نسبت به تكميل و ارسال فرم تقاضای خوابگاه و انتخاب هم اتاقی اقدام كنند.

مطابق آيين نامه اسكان و نحوه مقررات عمومی- انضباطی خوابگاه های دانشجويی دانشگاه ها (مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، عدم ارسال فرم تقاضا از سوی دانشجويان ساكن در مهلت تعيين شده، به منزله عدم نیاز به خوابگاه تلقی و در تابستان 97 به ايشان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

شرایط ثبت نام اسکان تابستانی:
ارائه نامه کتبی از مدیر گروه و تایید آموزش دانشکده با شماره سریال ثبت شده پروپزال. (پایان نامه دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی در مقطع دکتری عمومی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 95)
دانشجویان اینترن که اسامی آنها به تایید مدیر گروه آموزش دانشکده پزشکی رسیده باشد.
دانشجویان رشته پزشکی که امتحانات آنها به پایان نرسیده باشد. (با ارایه نامه کتبی از آموزش دانشکده)

دانشجویان غیرسنواتی که با گذراندن ترم تابستان فارغ التحصیل خواهند شد.
توضيح اينكه، بنابر اعلام قبلی در هنگام ثبت نام، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 96 (حتی در صورت ثبت پروپزال) نمی توانند از خوابگاه تابستانی استفاده کنند.

تهیه کننده: