محتوای خبری معاونت دانشجویی

آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت های بهداشت و علوم با همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می کند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هر ساله با همکاری دو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان در راستای فعالیت های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت های دانشجویان، برگزار می شود.
دانشجویان متقاضی شرکت در این رقابت با مطالعه کامل شیوه نامه جشنواره از 2 تا 22 بهمن 1402 در اینجا نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند و پس از پایان مرحله ثبت نام، داوری در 2 مرحله دانشگاهی و کشوری انجام خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه دانشگاهی به آدرس میدان انقلاب، خیابان قدس، نبش کوچه باستانی پاریزی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه دوم، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه کنید.
برای دریافت شیوه نامه اجرایی دانشجوی نمونه، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه، اینجا کلیک کنید.
پوستر سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه را اینجا دریافت کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی