محتوای خبری معاونت دانشجویی

آغاز دوره دوم ثبت نام وام تولد فرزند در سال تحصیلی 1402

رئیس اداره رفاه و تعاون مدیریت امور دانشجویی، از آغاز دوره دوم ثبت نام وام تولد فرزند دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، زیبا فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان گفت: متقاضیان دریافت وام فرزند می توانند، از شنبه 11 آذرماه تا یک شنبه 30 دی ماه 1402 با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی، اینجا درخواست خود را ثبت کنند.
وی افزود: وام فرزند در صورت تولد فرزند دانشجویان که در زمان تحصیل روی داده است به مبلغ شصت میلیون ریال اعطا و به متولدین 15 اردیبهشت 1400 به بعد پرداخت می شود.
فولادی در خصوص اعطای وام به فرزند گفت: تنها در صورتی که زوجین هر دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات تولد فرزند تعلق می گیرد.
توضیح اینکه، مدارک لازم برای درخواست وام فرزند شامل: ثبت نام در پرتال، فرم درخواست دارای مهر و امضا آموزش، تعهد محضری، حکم ضامن، حساب جاری سراسری تجارت و شناسنامه دانشجو و فرزند به همراه کارت ملی است که دانشجویان با مراجعه به امور دانشجویی دانشکده محل تحصیل مدارک خود را ارائه کنند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی