ارائه خدمات روانشناختی و روانپزشکی در شرایط اورژانس توسط مرکز مشاوره مدیریت امور سلامت دانشجویان
مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان، برنامه آنکالی 24 ساعته مددکاران در فصل بهار و خط هات لاین «مشاوره تلفنی در شرایط بحران» را اعلام کرد.
![](/thumbnail/550-367_100/uploads/1/2022/Apr/19/barname oncall bahar14010130.jpg)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، کارشناسان مددکار مرکز مشاوره باهدف ارتقای سلامت روان دانشجویان و با همکاری و هماهنگی با سایر واحدهای دانشگاه به ویژه خوابگاههای دانشجویی، آماده ارائه خدمات روانشناختی در مواقع بحران، از طریق تلفنهای اعلام شده هستند.
همچنین خط تلفن هات لاین (مشاوره تلفنی در شرایط بحران) نیز در موارد اورژانس و در ساعات غیراداری بصورت ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمات مشاورهای توسط روانشناسان متخصص مرکز مشاوره است.
براین اساس، دانشجویان می توانند در مواقع اورژانس، با روانشناسان مرکز مشاوره با شماره تلفن (خط هات لاین) ۸۸۹۹۶۵۶۹ در ارتباط باشند.
توضیح اینکه، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۴ تماس بگیرند و یا به سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی به نشانی اینجا (مدیریت امور سلامت دانشجویان - مرکز مشاوره دانشجویی) مراجعه کنند.
برای دریافت برنامه زمانبندی آنکالی مددکاری اینجا کلیک کنید.
نظر دهید