محتوای خبری معاونت دانشجویی

اعزام کاروان ورزشی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران به چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران برای حضور در چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد، اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست صمیمی 8 شهریورماه 1401 با حضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر ملیحه برازنده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده داروسازی، دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه، دکتر سعید پورحسن معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی، دکتر مهدی ابراهیمی مدیر امور دانشجویی، مهندس فرشاد میرزایی معاون مدیریت امور دانشجویی، دکتر احسان دبیری مدیر تربیت بدنی دانشگاه، امین نصیری معاون مدیریت تربیت بدنی دانشگاه و عوامل اجرایی، سرپرستان و مربیان تیم های ورزشی به منظور بدرقه دانشجویان اعزامی دانشگاه به چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید فتحی برگزار شد.
دکتر صادقیان دانشگاه حمایت های بی دریغ دکتر قناعتی را یکی از مهمترین موارد در پیشرفت ورزش دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان نماینده دانشگاه و نظام سلامت هستند و تلاش و پشتکار و حضور در فعالیت های غیر درسی نشان دهنده تعالی ابعاد مختلف شخصیتی آنها است. وی در ادامه افزود، برافراشتن پرچم دانشگاه در حوزه ورزش خبر از وجود یک فرهنگ کاربردی و صحیح است و آن این است که نظام سلامت در وهله اول خود افرادی سلام هستند و این سلامت در کنار علم می تواند سلامت را به جامعه هدیه دهد.
معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کاروان ورزشی دانشگاه گفت: شما می تواند با بر افراشتن پرچم دانشگاه شادی و سربلندی را در دل خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران بوجود آورید.
در ادامه نصیری معاون مدیریت تربیت بدنی ضمن تشکر از مربیان، سرپرستان و دانشجویان، با بیان اهمیت حضور موثر و مقتدر کاروان ورزشی دانشگاه در المپیاد کشوری از حیث فنی، بر لزوم توجه به موضوع اخلاق مداری در عرصه ورزش به موازات قابلیت های فنی از سوی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان اعزامی تأکید و اظهار امیدواری کرد، کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بعنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی کشور، بتواند در هر دو حوزه اخلاقی و فنی قابلیت های بالای خود را در این رقابت ها به نمایش بگذارد.
وی افزود: مهمترین دستاورد مسابقات ورزشی، ایجاد سرزندگی، نشاط و انگیزه و همچنین ارتقای سلامت دانشجویان است که هدف عالی مدیریت تربیت بدنی نیز همین است.
نصیری خاطرنشان کرد، مربیان مجرب در هر رشته ورزشی و همچنین تیم پزشکی ورزشی از منظر تغذیه و روانشناسی ورزشکاران را در طول تمرینات همراهی کرده و در اعزام به المپیاد ورزشی دانشجویان نیز با تیم های منتخب دانشگاه همراه خواهند بود.
در پایان اساتید و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان و توضیح نقش ورزش در سلامت روان و جسم، افزایش روحیه و قدرت مواجهه با چالش ها با سخنرانی های خود باعث افزایش حس نشاط و انگیزه دانشجویان شدند.
توضیح اینکه، کاروان دانشگاه پس از این مراسم با بدرقه مسئولان حاضر، به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر که در 8 رشته ورزشی تیرانداری، شطرنج، شنا، تنیس روی میز، کاراته، بدمینتون، تکواندو و دو و میدانی برگزار می شود، اعزام شدند.
این رقابت ها از 9 تا 14 شهریور سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار خواهد شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *