محتوای خبری معاونت دانشجویی

اولین جلسه از حلقه کتاب خوانی کانون دانشجویی ادبی الفبای عشق برگزار شد

اولین جلسه از جلسات حلقه کتاب خوانی کانون دانشجویی ادبی الفبای عشق با محوریت کتاب؛ یک عاشقانه آرام، نوشته نادر ابراهیمی در مرکز رشد استعدادهای درخشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، اولین حلقه کتاب خوانی کانون ادبی الفبای عشق در سال 96 با محوریت کتاب 'یک عاشقانه آرام' نوشته نادر ابراهیمی در روز پنج شنبه ۴ آبان ماه سال جاری از ساعت 15 تا 17 در مرکز رشد استعدادهای درخشان دانشگاه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه ضمن به اشتراک گذاری نظرات کلی حاضرین پیرامون نویسنده و محوریت کلی داستان در مورد نکات مهم کتاب در میان اعضاء بحث و تبادل نظر شد. سپس به نقد مطالب مبهم یا سوال برانگیز کتاب پرداخته شد و در این باب، حاضرین به اشتراکات نظری رسیدند.
در ادامه و در انتهای جلسه به خوانش جملات برگزیده ی کتاب و بررسی آنها و نکات کاربردی کتاب در زندگی حقيقی خود پرداخته شد. نتیجه کلی آنکه ضمن تحسین قلم بی نهایت زیبا و دیدگاه شفاف و عمیق نویسنده، حاضرین به این باور رسیدند که وی به زیبایی هر چه تمام تر عشقی را مایه خوشبختی می داند که در روزمرگی ها دوام داشته ضمن آنکه به عادت تبدیل نمی شود و در آن سازش و مدارا و تفاهم عاطفی به چشم می خورد. همچنین نویسنده در نظر دارد که عشق به سراغ خستگان روح نمی رود و نیاز به پذیرش آن از شروط اصلی در عشق ورزی است.
توضیح اینکه، زمان، مکان و عنوان کتاب نشست های بعدی از طریق کانال های رسمی کانون الفبای عشق و ساختمان 43، به آگاهی دانشجویان خواهد رسید.

تهیه کننده: