محتوای خبری معاونت دانشجویی

اولین نشست کمیته اجرایی هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا برگزار شد

پس از وقفه یکساله به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، کمیته اجرایی هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین جلسه خود را برای برگزاری این جشنواره برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه باحضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه، کارشناسان مدیریت امور هنری و فوق برنامه و روابط عمومی معاونت، روز یکشنبه 9 آبان 1400 از ساعت 14 تا 15:30 تشکیل و در آن به بررسی برنامه پیشنهادی برگزاری «هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا» پرداخته شد.
در ابتدای جلسه دکتر خوشنوا با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، هفتمین دوره جشنواره با تاخیر یکساله، برگزار خواهد شد، گفت: به زودی و پس از طی فرآیندهای اولیه، مرحله ثبت نام دانشجویان آغاز خواهد شد.
وی افزود: باتوجه به فرصت کمی که در اختیار داریم تمام تلاش خود را می کنیم تا جشنواره امسال را پرقدرت و باشکوه برگزار کنیم.
در ادامه فرزاد سلطانپور مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، با ارائه برنامه پیشنهادی زمان بندی مراحل مختلف جشنواره و همچنین اعضای برگزارکننده این جشنواره، گفت: این برنامه ای که ارائه شده است به صورت پیشنهاد است و همکاران در ویرایش و تکمیل آن باید نظرات خود را مطرح کنند.
وی همچنین در خصوص برنامه و توانایی های فردی نیروهای بکار گرفته شده در این جشنواره توضیحاتی ارائه داد.
سپس، دکتر صادقیان باتشکر از زحمات همکاران و برنامه پیشنهادی، گفت: برنامه خوب و جامعی درنظر گرفته شده است.
وی افزود: تمام تلاش و همت خود را بکار بگیرید تا این جشنواره به نحو احسن و متفاوت از دوره های قبل انجام شود. بنده هم تمام توان خود و امکانات را بکار می گیرم تا از همه لحاظ از جشنواره و اعضای کمیته اجرایی حمایت کنم تا شاهد جشنواره ای درخور نام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران باشیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه تصریح کرد: ما باید بدانیم که خروجی جشنواره چه خواهد بود؟ این جشنواره فرصت خوبی برای شناسایی و معرفی دانشجویان برتر دانشگاه در زمینه های مختلف است که در نهایت می توانیم از توانایی های این افراد در دانشگاه بهره ببریم.
دکتر صادقیان همچنین تأکید کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت های همه نهادهای فرهنگی دانشگاه از جمله: معاونت فرهنگی، تشکل های دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، می تواند در این جشنواره به ما کمک کند.
در ادامه، حاضران به بحث و تبادل نظر درخصوص بخش های مختلف برنامه پیشنهادی مانند: زمان های مهم جشنواره، محورهای جشنواره، کمیته های داوری، اجرایی و اختتامیه، طرح اولیه پوستر جشنواره و ... پرداختند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *