محتوای خبری معاونت دانشجویی

اولین وبینار فصلی دبیران شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 آمایش کشوری در سال 1400 برگزار شد

اولین وبینار دبیران شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهیدبهشتی در سال 1400 با هدف هم اندیشی درخصوص مسائل و چالش های روز مطرح در شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این وبینار روز دوشنبه 24 خرداد 1400 با حضور دبیران شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 آمایش کشوری برگزار شد و در آغاز دکتر رضا وفایی دبیر شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز خرسندی از این ارتباط مجازی، به بررسی و نقد چالش ها و مسائل روز مطرح در این حوزه و بحث و گفت و گو با سایر دبیران حاضر در جلسه پرداخت.
دکتر وفایی از دبیران منتخب سنوات گذشته به ترتیب دانشگاه علوم پزشکی تهران دبیر منتخب سال 1398 و دانشگاه علوم پزشکی ایران دبیر منتخب سال 1399 خواست ضمن انتقال تجربیات سنوات گذشته به یاری اعضای گروه در راستای پیشبرد اهداف شوراهای انضباطی و بهبود و رفع موانع و مشکلات موجود درحوزه انضباطی اهتمام ورزند.
در ادامه این وبینار، مهندس سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیان چالش های انضباطی موجود در دانشگاه پرداخت و راهکارهای لازم برای بهبود شرایط عمومی دانشجویان در زمان کرونا را تشریح کرد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *