محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازارچه خیریه قطره امروز به کار خود پایان داد

بازارچه خیریه «قطره» که توسط مؤسسه حمایت دارویی قطره و با حمایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده داروسازی، در محوطه مقابل و داخلی ساختمان جدید دانشکده داروسازی آغاز به کار کرده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، بازارچه خیریه «قطره» که توسط مؤسسه حمایت دارویی قطره و با حمایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده داروسازی از دوشنبه 16 اسفند ماه در محوطه مقابل و داخلی ساختمان جدید دانشکده داروسازی آغاز به کار کرده بود، ساعت 15 روز چهارشنبه 18 اسفند به کار خود پایان داد.
شیدا جاوید دانشجوی دانشکده داروسازی و مسئول برگزاری این بازارچه گفت: مؤسسه خیریه حمایت دارویی قطره از سال 86 تأسیس و در سال 93 از وزارت کشور مجوز فعالیت کسب کرد و کار خود را به طور گسترده در سطح کشور ادامه داد.
جاوید ادامه داد: هدف این بازارچه جذب حمایت های مالی جهت تأمین داروی بیماران نیازمند در سطح کشور است که با استقبال خوبی هم از طرف دانشجویان و کارکنان دانشگاه صورت گرفت.
توضیح اینکه در غرفه ها انواع شیرینی جات، غذا، زیور آلات، هنرهای دستی، گل و گیاه، وسایل تژئینی، کتاب و لوازم التحریر عرضه می شود و بازدید کنندگان می توانند از امکانات تفریحی مانند فوتبال دستی و بازی های رایانه ای به طور رایگان استفاده کنند.

تهیه کننده: