محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید بهداشتی کارشناسان مرکز بهداشت مدیریت امور سلامت دانشجویان از درمانگاه، اماکن دانشجویی و آشپزخانه مجتمع کوی

کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت و درمان مدیریت امور سلامت دانشجویان، از تمام اماکن دانشجویی، درمانگاه و آشپزخانه مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

بازدید بهداشتی کارشناسان مرکز بهداشت مدیریت امور سلامت از درمانگاه، اماکن دانشجویی و آشپزخانه مجتمع کوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، کارشناسان مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در سه ماهه تابستان سال 1402 از اماکن دانشجویی شامل آشپزخانه، استخر، بوفه ها و درمانگاه کوی بازدیدکردند. در حین بازدید از آشپزخانه مواردی نظیر: نظارت مستمر بر نظافت روزانه و مرتب در آشپزخانه، دریافت کارت سلامت معتبر توسط کارکنان شاغل در آشپزخانه، رعایت بهداشت فردی و لزوم استفاده از لباس کار مناسب همراه با دستکش، کلاه، ساق دست، ماسک و ... مطابق با دستورالعمل ها و چک لیست های مدون تاکید شد.
در بازدید از خوابگاه ها و مراکز توزیع غذا، استخر و بوفه های دانشگاه و سایر اماکن تمام موارد مهم و نواقص مشاهده شده به سرپرستان و مسئولین ابلاغ شد.
توضیح اینکه، بازدیدهای کارشناسان مرکز بهداشت و درمان دانشجویان از تمام خوابگاه ها و اماکن دانشجویی، مراکز طبخ و توزیع غذا، فروشگاه و ... بطور مستمر و دوره ای بمنظور حفظ سلامت دانشجویان ادامه خواهد داشت. همچنین کلاس آموزشی بهداشت فردی و عمومی و محیط کار به همه کارکنان شاغل در آشپزخانه به صورت کارگاه آموزشی در شهریور ماه 1402 توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت آموزش داده شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *