محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید دکتر رحیم نیا از پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع به همراه جمعی از مدیران ستاد مرکزی دانشگاه، از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

بازدید دکتر رحیم نیا از پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این بازدید26 مهرماه 1401 از ساعت 14:30 تا 15:00 با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، دکتر مسعود رفعتی سرپرست مدیریت و نظارت و توسعه امور عمومی، مهندس بهزاد مکری مشاور اجرایی معاون توسعه و برنامه ریزی منابع، مهناز طاهری پور سرپرست مدیریت امور عمومی، مهندس سرپرست سرپرست مدیریت فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و دکتر نیره سادات روح الهی مدیر امور خوابگاه ها، صورت گرفت و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه در حال ساخت بوستان 4 قرار گرفتند.
دکتر رحیم نیا در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های مدیران و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی و پیمانکار پروژه بر لزوم تسریع در آماده سازی و تکمیل  و بهره برداری این خوابگاه تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین اولویت های این معاونت، توسعه و پیشرفت همه جانبه در دانشگاه است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

بازدید دکتر رحیم نیا از پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه بازدید دکتر رحیم نیا از پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه بازدید دکتر رحیم نیا از پروژه در حال احداث بوستان 4 مجتمع کوی دانشگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *