محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید سرزده شبانه معاون و مشاور اجرایی معاونت دانشجویی فرهنگی از مجتمع خوابگاهی انقلاب دانشگاه

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به همراه یوسف مسعودیان مشاور اجرایی معاونت، باحضور در مجتمع خوابگاه های انقلاب، نشستی صمیمانه را با دانشجویان دستیاری و PhD ساکن این خوابگاه ها برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست صمیمی شامگاه یکشنبه 30 آبان ماه 1400 از ساعت 18:30 تا 21:30 با هدف بازدید از امکانات و وضعیت ساختمان های مجموعه خوابگاهی انقلاب دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.
در این برنامه ابتدا دکتر صادقیان با همراهی مسعودیان ضمن بازدید از ساختمان ها، به صورت سرزده به اتاق دانشجویان مراجعه کردند و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداختند.
در ادامه، مسئولان معاونت دانشجویی فرهنگی در نشستی صمیمانه که باحضور دستیاران، دانشجویان و نمایندگان شورای صنفی در نمازخانه یکی از خوابگاه ها برگزار شد، از نزدیک درخواست های دانشجویان را شنیدند.
دکتر صادقیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع گرم و صمیمی دانشجویان، گفت: هدف معاونت دانشجویی فرهنگی استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات است.
وی افزود: نقش مشارکت دانشجویان در برنامه ها و دستیابی به اهداف معاونت دانشجویی و نیز همراهی دانشجویان در رسیدن هرچه سریع تر وضعیت خوابگاه های دانشگاه به شرایط ایده آل، بسیار با اهمیت است.
سپس مشاور اجرایی معاونت گفت: حضور میدانی مدیران و مسئولان معاونت در بین دانشجویان و شنیدن بی واسطه مشکلات آنها، سرلوحه برنامه های معاونت دانشجویی فرهنگی قرار دارد و این امر موجب رفع سریعتر مشکلات خواهد شد.
توضیح اینکه، در این بازدید مواردی ازجمله: امکانات رفاهی خوابگاه ها، ارتقای وضعیت بهداشت محیط و تغذیه دانشجویان، ساماندهی وضعیت پارک خودروی دانشجویان، ظرفیت خوابگاه ها، سیستم های تأسیسات و فاضلاب ساختمان ها، برنامه ریزی و آینده نگری در زمینه اختصاص فضای مناسب خوابگاهی و ... مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *