محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید معاون دانشجویی فرهنگی به همراه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از مجتمع خوابگاهی دانشجویان متأهل

مسئولان دانشگاه، به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت و رفع نیازهای دانشجویان ساکن در خوابگاه متأهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تمام فضاها و اماکن این مجتمع از قبیل سالن ورزشی، کتابخانه و تعدادی از واحدهای بازسازی شده، بازدید و با دانشجویان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این بازدید روز سه شنبه 23 دی ماه 99 با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفتح غفاری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر احمدرضا صادقی و دکتر سیدرضا حسینی مشاوران معاونت، مدیران امور خوابگاه ها و امور دانشجویی و تعدادی از کارشناسان معاونت به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت و رفع نیازهای دانشجویان انجام شد.
همچنین پس از بازدید، نشستی در کتابخانه خوابگاه برگزار و تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از ساکنان در خصوص رفع نقایص و بهبود فضاهای رفاهی، ورزشی و افزایش مدت مجاز اسکان دانشجویان خوابگاهی مواردی را مطرح کردند.
دکتر پورغریب با بیان نظر مثبت رئیس دانشگاه به امکانات دانشجویان خوابگاهی گفت: در دوره ای که قرار داریم، بهبود کیفیت زندگی خوابگاهی و امکانات رفاهی و فرهنگی-ورزشی دانشجویان بسیار پر اهمیت است. ایشان مطالبه گری را از وظایف اصلی دانشجویان برشمرد و مسئولان را مکلف به پیگیری نیازهای دانشجویان توصیه کرد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه هدف از بازدیدهای دوره ای از خوابگاه های دانشجویی را شناخت بیشتر از کمبودها و شناسایی ظرفیت های موجود برای افزایش خدمات فرهنگی و رفاهی به دانشجویان خوابگاهی عنوان کرد و افزود: در این برنامه ها مدیران معاونت دانشجویی می توانند با شناسایی پتانسیل های موجود و با استفاده از نقاط قوت و پوشش ضعف های احتمالی برای افزایش رضایتمندی دانشجویان اقداماتی را انجام دهند.
در پایان، دکتر پورغریب ضمن قول مساعدت و پیگیری مشکلات، از دانشجویان خواست یک نفر را به عنوان نماینده خوابگاه متاهلین برای پیگیری نیازها و انتقال مشکلات و درخواست های دانشجویان انتخاب کنند.
توضیح اینکه، در یک سال گذشته بازسازی اساسی تعداد 17 واحد مسکونی دانشجویی، کتابخانه، سالن ورزشی، ایزوگام پشت بام هر دو بلوک، تعویض و رنگ آمیزی درب اصلی مجتمع و همچنین راه اندازی اینترنت وایرلس خوابگاه، از جمله کارهای عمرانی انجام شده در خوابگاه متاهلین است.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *