محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید کارشناس مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی از ساختمان معاونت

کارشناس مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی با هدف نظارت بر امور بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و مراجعان، از آبدارخانه ها و سرویس های بهداشتی ساختمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در ادامه بازدیدهای دوره ای از اماکن معاونت دانشجویی فرهنگی، محبوبه محمدزاده کارشناس مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در اولین بازدید خود در سال 1400 روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه، مطابق با چک لیست های بهداشتی پایش، از وضعیت سرویس های بهداشتی و آبدارخانه ها و سایر قسمت های محیطی ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید به عمل آورد و مواردی از قبیل: اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با شیوع بیماری کووید 19 توسط همه افراد، رعایت نظافت دقیق در آبدارخانه ها و سرویس های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های مبارزه با کرونا توسط کارکنان خدمات، نکاتی را ارائه و به آنان درخصوص نحوه گندزدایی و شستشوی دقیق سطوح در تمام قسمت های محیطی آموزش های لازم را داد.
این بازدیدها به صورت هر دو هفته یکبار توسط کارشناسان بهداشت در تمامی خوابگاه ها، اماکن و محیط های دانشجویی، آشپزخانه کوی و ... ادامه خواهد داشت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *