محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران از پارک ملی هوا و فضا

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای سند راهیان پیشرفت برنامه بازدید از پارک ملی هوا و فضا را ویژه کارکنان و استادان برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این بازدید 23 بهمن ماه 1402 از ساعت 8 تا 12 با حضور 38 نفر از دانشگاهیان، از پارک ملی هوا و فضا در قالب سند راهیان پیشرفت برگزار شد.
پارک ملی هوافضا یکی از بزرگترین و مجهزترین نمایشگاه‌های هوافضایی در خاورمیانه است که در آن می‌توان از آخرین دستاوردهای دفاعی و موشکی کشور دیدن کرد. در این پارک، نمونه‌هایی از هواپیماها، هلی‌کوپترها، ماهواره‌ها، پهپادها، موشک‌ها و سامانه‌های راداری و الکترونیکی ایرانی به نمایش گذاشته شده‌ است.
موزه ملی دفاع مقدس یکی از مهمترین و جامع‌ترین مراکز نگهداری و ارائه تاریخ دفاع مقدس ایران است که در آن نمادهای مقاومت و ایثار ایرانیان در دوران جنگ تحمیلی برای نمایش عموم آماده شده و در این موزه، مستندات، عکس‌ها، نقشه‌ها، اسناد و لوازم مربوط به دوران دفاع مقدس به صورت موضوعی و زمانی به نمایش گذاشته شده‌اند.
دراین برنامه، روایتی از شهدای دفاع مقدس و پیگیری آنان به خصوص سردار شهید حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران توضیحاتی ارائه شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی