محتوای خبری معاونت دانشجویی

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف در مجتمع کوی علوم پزشکی افتتاح شد

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف در مجتمع کوی علوم پزشکی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم افتتاحیه فروشگاه تخفیفی 11 بهمن ماه 1401 از ساعت 14 تا 15:30 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
دکتر ابراهیمی ضمن بازدید از مجموعه فروشگاهی کوی دانشگاه گفت: بنده تجربه زندگی خوابگاهی را دارم و وجود یک فروشگاه در دسترس و تخفیفی می تواند باعث آرامش و بهبود شرایط زندگی دانشجویان باشد از اینرو با تلاش تیم معاونت فرهنگی و دانشجویی و همکاری پیمانکاران ظرف مدت 21 روز به این هدف دست پیدا کنیم و امروز این مجموعه افتتاح و آماده خدمات رسانی به دانشجویان گرامی شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه افزود: کشور ما از تنوع فرهنگی و قومیتی برخوردار است که این تنوع باعث وجود سلایق و خواسته های مختلف است. از اینرو در صدد فراهم آوری امکانات و به وجود آوردن فضای رقابتی بین پیمانکاران ارائه خدمت به دانشگاه هستیم تا بتوانیم به خدمات متنوع دانشجویی دست یابیم و پیشنهادات دانشجویان و همراهی مسئولین می تواند راهگشای این هدف ارزشمند شوند.وی در پایان افزود طرح های مختلفی در دست اقدام است که بزودی به بهره برداری خواهند رسید و امیدواریم بتوانیم خواسته های دانشجویان نخبه دانشگاه را برآورده کنیم.

کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *