محتوای خبری معاونت دانشجویی

برنامه تبادل دانشجویی «sep» انجمن دانشجویی ایفسا اجرا شد

انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران (ایفسا) باوجود شیوع ویروس کرونا و لغو شدن پروژه تبادل دانشجو در بسیاری از کشورها، اقدام به پذیرش دانشجو با رعایت پروتکل های بهداشتی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، برنامه تبادل دانشجویی (SEP) بزرگترین پروژه  IPSF (International Pharmaceutical Student’s Federation) است که دوره های کارآموزی حرفه ای داروسازی را ارائه می دهد و هر ساله به بیش از 1000 دانشجو در سراسر جهان این فرصت داده می شود که در بیش از 80 کشور مختلف داروسازی را تجربه کنند.
با شرکت در پروژه تبادل دانشجویی، شرکت کنندگان می توانند دانش و مهارت های دارویی و داروسازی خود را به اشتراک گذاشته و توسعه دهند و با امکانات آزمایشگاهی و دارویی سایر کشورها آشنا شده و پس از بازگشت به کشور خود از تعلیمات و آموزه های خود استفاده کرده تا بتوانند به جامعه داروسازی کمک کنند. در سال جاری، با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کشورها تصمیم به لغو کردن پروژه تبادل دانشجویی گرفتند اما انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران (ایفسا) با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی اقدام به پذیرش دانشجوهای علاقه­مند کرد.
درمجموع، از میان درخواست ها، با توجه به تاریخ برگزاری دوره و موضوع های موجود، 3 نفر برای گذراندن دوره های 2 ماهه انتخاب شدند که از میان آنها 2 نفر در رشته شیمی دارویی زیر نظر دکتر فرومدی و یک نفر در رشته اقتصاد و مدیریت دارو زیر نظر دکتر نیکفر در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به انجام تحقیقات شدند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *