محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری اولین آئین یکپارچه دانش آموختگی در بارگاه سلطان طوس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)

اولین آئین یکپارچه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به همت وزارت بهداشت در حرم قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، جشن فارغ التحصیلی 888 نفر از دانش آموختگان دانشگاه ­های علوم ­پزشکی سراسر کشور به نمایندگی از دانش ­آموختگان سال های 1400 تا تابستان 1401 در صحن جمهوری اسلامی حرم مقدس حضرت علی ­ابن ­موسی ­الرضا (علیه السلام) برگزار شد.
در حاشیه این مراسم با توجه به اولویت ­های معمول دانش ­آموختگان (شغل و ازدواج) کارگاه های آشنایی با شرکت­ های دانش ­بنیان و کارگاه ارتباط موثر با محوریت ازدواج برگزار شد.
توضیح اینکه از دانشگاه علوم پزشکی تهران 25 نفر دانش ­آموخته و یک نفر عضو هیئت علمی به نمایندگی از دانش ­آموختگان دانشگاه شرکت داشتند و همراه با دانش ­آموختگان سایر دانشگاه­ ها در محضر امام رئوف علیه ­آلا ­التحیه ­و­الثنا برای رعایت کرامت بیماران و خدمت به محرومان به ویژه ملت شریف ایران هم قسم شدند و برای استواری بر این پیمان از درگاه حضرت علی ­ابن موسی ­الرضا (علیه­ السلام) مدد طلبیدند.

کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *