محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری اولین جلسه کمیته تغذیه مدیریت امور دانشجویی در سال 1403

مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین نشست کمیته تغذیه را در فروردین سال جاری با موضوع اجرای مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش قیمت غذای دانشجویی برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی و نمایندگان شورای صنفی دانشجویی در 25 فروردین از ساعت 13 تا 14:30 در سالن شورا برگزار شد.
در این جلسه موضوع افزایش قیمت غذای دانشجویی مطابق با بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و چگونگی ارائه غذای دانشجویی مطابق با قیمت مصوب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر ابراهیمی، افزایش قیمت غذا با توجه به بخشنامه ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت را از 1 اردیبهشت 1403 لازم الاجرا دانست و گفت: چگونگی ارائه خدمات تغذیه ای و راه کارهای پیش رو در جلسه معاونان دانشگاه که با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه برگزار می شود، مطرح و اتخاذ تصمیم خواهد شد به نحوی که بیشترین رضایت دانشجویی فراهم شود.
در ادامه نمایندگان دانشجویی پیشنهادات خود را در خصوص بهترین روش ارائه خدمات تغذیه مطابق با قیمت مصوب بیان کردند و مهندس فرشاد میرزایی خواستار ارائه مکتوب پیشنهادات مطرح شده برای ریاست دانشگاه برای تصمیم گیری نهایی شد.
توضیح اینکه، سید ابراهیم انجمنی معاون مدیر امور دانشجویی، صفا بابادی رئیس اداره تغذیه، زهره سادات سکاکی معاون اداره تغذیه و محمد ناصری کارشناس اتوماسیون تغذیه در این جلسه حضور داشتند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر