محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری جشنواره «ایران، سالم و جوان بمان»

مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در راستای اهداف قرارگاه فرهنگی جوانی جمعیت، جشنواره ای با عنوان «ایران، سالم و جوان بمان» برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جشنواره به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان 9 تا 11 بهمن ماه 1401 از ساعت 9 تا 14 به مدت 3 روز در طبقه همکف ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
دکتر مهتاب بیات ریزی دبیر اجرایی کمیته برگزاری ضمن دعوت از علاقمندان به بازدید و شرکت در جشنواره گفت: در این جشنواره با استفاده از امکانات و ابتکارات مختلف بصورت برنامه های نمادین و برپایی غرفه های وی‍ژه آموزش سلامت، با همکاری معاونت درمان، معاونت غذا و دارو، مرکز بهداشت جنوب، معاونت بهداشت، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشکده علوم تغذیه ورژیم شناسی، دانشکده طب ایرانی و طب مکمل، انجمن علمی دانشجویی طب سنتی ایرانی و طب مکمل، بیمارستان فارابی، بیمارستان رازی، مجتمع بیمارستانی یاس، پژوهشگاه علوم غددو متابولیسم و انتشارات سایه سخن و رشد با ارائه کتب با موضوع ازدواج سالم، فرزند پروری و ... برگزار می شود.
در این رویداد جنبه های مختلف سلامت نظیر: تغذیه سالم، سلامت جسم و روان، بهداشت باروری و زنان، سلامت پوست و مو و ... با حضور دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد.
توضیح اینکه، در همین راستا محتواهای آموزشی ویژه جشنواره در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی بارگزاری خواهد شد.
همچنین در این جشنواره ضمن معرفی زنان کارآفرین محصولات متنوعی ازجمله پوشاک، غذاها و شیرینی های خانگی و صنایع دستی برای فروش به نمایش گذاشته می شود و روزانه به قید قرعه به 5 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *