محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری جلسه هماهنگی امور اجرایی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست مشترک مدیر توسعه منابع و پشتیبانی با مدیر امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای هماهنگی امور اجرایی این مدیریت ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست یک شنبه 15 مردادماه 1402 با حضور مرتضی عبدالوند مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت و دکتر نیره سادات روح اللهی مدیر امور خوابگاه ها برگزار شد.
 در این جلسه عبدالوند با برشمردن اهم فعالیت های اجرایی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بر افزایش هماهنگی بین واحدها تاکید کرد و افزود: پروژه های مهمی در دست اجرا داریم که باید در زمان مقرر به سرانجام برسد و به ثمر نشستن آنها نیاز به هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر واحدهای مرتبط دارد.
وی در ادامه به بررسی نحوه اجرای آراستگی محیط پیرامون کوی دانشگاه پرداخت و از همکاران حوزه خدمات خواست با حساسیت و دقت بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.  
توضیح اینکه، رضا عابد معاون مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی، مهندس حامد کاکا سلطانی مسئول واحد فنی و مهندسی، علیرضا عباسپور مسئول تاسیسات، علیرضا محمدی مسئول خدمات، هادی هادی بیگی مسئول امور قراردادها و علی اکبر عیسی نیا معاون مدیریت امور خوابگاه ها در این جلسه حضور داشتند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *