محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری رزمایش جهادی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اردوی جهادی درمانی شهید مدافع حرم شهید مهدی بختیاری با حضور دکتر ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، رزمایش جهادی درمانی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق کم برخوردار جمعه 22 اردیبهشت 1402 در روستای ایرین اسلامشهر با حضور کادر درمان متخصص برگزار شد.
دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و فرمانده مرکز بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این اردو که برای دومین بار در این منطقه اجرا می شود و گروهی از پزشکان متخصص شامل چشم پزشک، دندانپزشک، زنان، روانپزشک، ارتوپد، داخلی، طب اورژانس، طب سنتی، پزشک عمومی و روانشناس حضور دارند که خدمات درمانی و اقدامات پاراکلینیکی رایگان را به مردم این منطقه ارائه می دهند و همچنین غرفه های داروخانه، فرهنگی و مهد کودک نیز دایر است.
وی افزود: این برنامه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اجرا شد و در حدود 2 هزار نفر از ویزیت های رایگان برخوردار شدند و اردوهای جهادی درمانی با حمایت دانشگاه های علوم پزشکی هر سه ماه یکبار در مناطق کم برخوردار اجرا می شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *