محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری مراسم بدرقه تیم منتخب فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم بدرقه اعضای تیم منتخب فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اعزام به مسابقات کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم بدرقه اعضای تیم منتخب فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه 30 تیرماه 1401 از ساعت 11 تا 13 در مجموعه ورزشی شهید فتحی در نشستی دوستانه با حضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر احسان دبیری مدیر تربیت بدنی دانشگاه، امین نصیری معاون پشتیبانی مدیریت تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان تربیت بدنی، بازیکنان تیم منتخب، مربی و سرپرست تیم دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر صادقیان در مراسم بدرقه ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم بیان کرد: سلامتی روح و جسم دانشجویان در کنار فراگیری علم و دانش از اهمیت بالایی برخوردار است و همدلی و دوستی می تواند از آورده های رقابت سالم باشد.
در ادامه افزود: در جامعه کنونی ما به افرادی نیاز داریم که علاوه بر دانش بالا از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار باشند به خصوص کادر درمان که در ارتباط مسقیم با سلامت افراد جامعه هستند، وی تاکید کرد جامعه ای می تواند قدرتمند عمل کند که افراد از هر لحاظ در سلامت کامل به سر ببرند.
دکتر دبیری ضمن تشکر از اعضای تیم منتخب فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه، مربی، سرپرست و کارشناسان تربیت بدنی برای تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما در رقابت با کسی نیستیم، پس تلاش کنید از کسی که دیروز بودید بهتر باشید.
تیم منتخب فوتسال دانشجویان دانشگاه با مربیگری کیومرث کاظمی، کاپیتان اسبق تیم ملی و سرپرستی امین نصیری برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ترکیبى جوان راهی خزرآباد ساری شدند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *