محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری نخستین همایش آموزشی فرهنگی حافظان دختر قرآن کریم ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور

به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی، نخستین همایش آموزشی فرهنگی حافظان دختر قرآن کریم ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، نخستین همایش یک روزه «آموزشی فرهنگی حافظان دختر قرآن کریم» ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح دوشنبه ۱۰ مهرماه با حضور 400 دانشجو در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد و تا ساعت 20 ادامه داشت.
در این رویداد بزرگ فرهنگی و آموزشی کارگاه های تخصصی آموزشی از جمله روش های اصول اولیه حفظ، روش های تثبیت و نگه داری محفوظات، تدبر در قرآن و فلسفه و دین و در ادامه کمیسیون ها و کارگاه های عمومی با حضور اساتید برجسته در این حوزه برگزار شد. از دیگر ویژه برنامه های همایش، گفتمان پیرامون بررسی ایده های خلاق برای حفظ قرآن، برگزاری مسابقه، سرود و تواشیح و سخنرانی حجت السلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه مدرس فلسفه اسلامی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.
همچنین حافظان دختر قرآن کریم با توجه به اتفاق های که دشمنان کوردل نمی توانند امروز اعتلای معارف قرآنی و عترت را در فضای تعالی بخش جامعه انسانی در جامعه امروز تحمل کنند و رفتارهای کورکورانه را به ساحت مقدس قرآن انجام دادند، با راهپیمایی و قرائت سوره ای از قرآن همراه با در دست داشتن پلاکارد به سمت درب اصلی دانشگاه حرکت کرده و هتک حرمت های دشمنان به ساحت مقدس این کتاب آسمانی را محکوم کردند.
توضیح اینکه، این همایش با برنامه ریزی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *