محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری نشست هم فکری مدیریت امور دانشجویی با کارشناسان امور دانشجویی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست هم اندیشی مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مدیر اموردانشجویی، رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه به همراه کارشناسان امور دانشجویی دانشکده ها، رئیس اداره خوابگاه ها و مسئول واحد صدور کارت د انشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست هم اندیشی مسئولان امور دانشجویی دانشکده ها دوشنبه 15 آبان ماه 1402 با حضور مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، زیبا فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون، وجه اله دوستی مسئول اسکان امور خوابگاه ها، کارشناسان اداره رفاه و زهرا اسلامی نیا مسئول واحد صدور کارت دانشجویی برگزار شد.
جلسه با خوش آمدگویی مدیر امور دانشجویی و معرفی کارشناسان امور دانشجویی دانشکده ها آغاز و در ابتدا دستورالعمل ها و نمونه فرم های جدید مربوط به تهسیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان به کارشناسان ارائه شد و سپس فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون توضیحاتی در خصوص انجام فرایند دریافت وام ها، امور فارغ التحصیلی و تغییرات جدید در دستور العمل صندوق رفاه دانشجویان سال 1402 به کارشناسان دانشکده ها توضیحاتی ارائه کردند.
مهندس میرزایی در این جلسه به بررسی موانع و مشکلات مربوط به خوابگاه های دانشجویی و صدور کارت دانشجویی پرداخت.
در ادامه دوستی در خصوص فضای اختصاصی به دانشجویان و مشکلات مربوط به آن ها با کارشناسان دانشکده ها گفت و گو کرد و زهرا اسلامی نیا مسئول صدور کارت دانشجویی در خصوص فرایند صدور کارت دانشجویی و کاهش مشکلات موجود و همچنین جهت تسریع و تسهیل در انجام این امور مواردی را متذکر شد.
در پایان کارشناسان اداره رفاه و تعاون در خصوص مراحل تسهیلات رفاهی و مشکلات مربوط به تسویه حساب های دانشجویی و صدور مجوزهای صندوق رفاه دانشجویان مواردی را مطرح کردند.
این نشست با تقدیر و قدردانی مدیر امور دانشجویی و رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان از حضور و همکاری کارشناسان امور دانشجویی دانشکده ها به پایان رسید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *