محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری کارگاه آموزش روابط خانوادگی مثبت و سازنده ویژه ناظمه ها، ناظم ها و سرپرستان سراهای دانشجویی

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی دانشجویی با همکاری مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان به مناسبت هفته سلامت کارگاه آموزش روابط خانوادگی مثبت و سازنده با حضور ناظم و ناظمه ها و سرپرستان سراهای دانشجویی برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با ارائه مرضیه سبزیان روانشناس و درمانگر مرکز مشاوره دانشجویان به صورت حضوری و آنلاین در سالن شورای مدیریت خوابگاه کوی و با حضور کارکنان سراهای دانشجویی برگزار شد.
محوریت مباحث در خصوص روش های شاد زندگی کردن و توانمند سازی خانواده برای برقراری روابط سازنده با یکدیگر بود. که درباره عناوینی چون رفتار صمیمانه افراد خانواده با هم، ایجاد صمیمیت، مسئولیت پذیری اعضای خانواده نسبت به یکدیگر، ایجاد تفریح های مورد علاقه تمام خانواده، ایجاد حس قدردانی، ابراز عشق بی قید و شرط، ایجاد پیوند اجتماعی قوی بین اعضای خانواده و دیگران و ... با کارکنان به اشتراک گذاشته شد.
در این کارگاه تمامی عناوین با مشارکت کارکنان به بحث گذاشته شد و درباره راه حل ها و روش های عملی موثر برای اجرای تک تک این عناوین مورد بررسی قرار گرفت.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی