محتوای خبری معاونت دانشجویی

به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم، جام مینی فوتبال عید تا عید برگزار می شود

مدیریت تربیت بدنی مسابقات مینی فوتبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را با عنوان «جام عید تا عید» برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه با هدف توسعه و گسترش ورزش و افزایش نشاط و تحرک در بین کارکنان و اعضای هیئت علمی، در نظر دارد مسابقات مینی فوتبال با عنوان «جام عید تا عید» را با حضور تیم های ورزشی از معاونت ها، مدیریت ها، بیمارستان ها و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کند.
بنابر اعلام اداره مسابقات مدیریت تربیت بدنی، تیم های شرکت کننده ضمن اعلام آمادگی، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 14 تیر 1400 فرصت دارند نسبت به ارائه لیست اسامی 12 بازیکن به همراه مربی، سرپرست و ۱ نفر تدارکات یا همراه و در مجموع 15 نفر، از طریق سیستم اتوماسیون اداری به این مدیریت اقدام کنند.
همچنین، زمان جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها از طریق کانال ورزش دانشگاه به نشانی tumssport@ اطلاع رسانی خواهد شد.
توضیح اینکه، مسابقات از روز یکشنبه 27 تیر 1400 تا روز سه شنبه 12 مردادماه، هر روز از ساعت 16 تا 20:30 در زمین چمن مصنوعی شماره 1 مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار می شود و کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی شاغل در واحدها با نامه معرفی و ارائه اصل کارت کارمندی اشتغال در واحد مربوطه پیش از هر بازی، مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
برای دریافت پوستر جام «عید تا عید» اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *