محتوای خبری معاونت دانشجویی

با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از کارشناسان و رابطین روابط عمومی مدیریت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر شد

دکتر ترابی ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های کارشناسان و رابطین در جلسه عنوان کرد: روابط عمومی در همه واحدها همسو و یکپارچه است و در فعالیت ها منسجم عمل می کند تا تصویری زیبا و جذاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران به مخاطب ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در پنجمین جلسه شورای مدیران معاونت 30 اردیبهشت ماه 1402 دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی این روز را گرامی داشته و از همکاران تقدیر کردند.
دکتر ترابی ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های کارشناسان و رابطین در جلسه عنوان کرد: روابط عمومی در همه واحدها همسو و یکپارچه است و در فعالیت ها منسجم عمل می کند تا تصویری زیبا و جذاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران به مخاطب ارائه دهد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه به بیان نکاتی کلیدی درباره تولید محتوا و رسانه از جمله سناریوسازی درباره موضوعات جدید و استمرار و به تصویر کشیدن آن که باعث ایجاد شور و شوق در بین دانشجویان و توسعه آن برای شکوفایی علمی می شود پرداخت.
وی در ادامه عنوان کرد بخشی از کار روابط عمومی همراه سازی مخاطبین است بطوری که در دانشگاه جوی جوان و پر از شور و اشتیاق به وجود آورد و این میسر نیست جز با توجیه کردن و در جریان مسائل قرار دادن مخاطبین که دانشجویان ما هستند.
دکتر ترابی به شبکه های اجتماعی که یکی از موضاعات جدی جامعه است اشاره کرد و گفت: روابط عمومی می تواند از ظرفیت این شبکه ها که در سطح معاونت ها، بیمارستان ها، دانشکده ها و ... وجود دارد استفاده کند و ابعاد اطلاع رسانی را کامل کند. همچنین در مورد برند آفرینی که به معنی مدیریت تصویر و شهرت است و می تواند در ذهن مخاطب چه چیزی را به تصویر بکشد صحبت کرد.
دکتر مهدی ابراهیمی با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری با این عنوان که: «در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌‌‌اید، همان‌‌‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌‌‌ی کارها به شما متوجه است» روز روابط عمومی را به همکاران این معاونت تبریک گفت و خاطرنشان کرد این مطلب درباره روابط عمومی صادق است و این واحد می تواند فعالیت همکاران را به خوبی یا به بدی منعکس کند و در حال حاضر با همت جمعی شما بزرگواران این اتفاق به خوبی در حال رخ دادن است و این معاونت با توجه به اینکه توانایی خود را می شناسد انتظار بیشتری دارد.
وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی تنها معاونتی است که این امتیاز را دارد از 14 هزار دانشجو، 20 هزار کارمند و دو هزار و پانصد عضو هیات علمی به عنوان یک رسانه بهره ببرد و باید به این بیندیشیم که چگونه نمایی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران در ذهن مخاطب ایجاد کنیم و به گفته دکتر ترابی بخش جدی کار ما، هم راستاسازی و همراه سازی مخاطبان است و باید آن ها را بشناسیم و با خود همراه کنیم. خانواده بزرگ دانشگاه خانواده ای متین، قابل احترام و با ارزشی است و با وجود این افراد است که دانشگاه مقام خود را همیشه حفظ کرده است.
توضیح اینکه در ابتدای جلسه علی محمدی فیض آباد سرپرست روابط عمومی معاونت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز هفته کرامت و همچنین آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های در پیش روی واحد روابط عمومی معاونت سخن گفت.
وی در بخشی دیگر به معرفی همکاران واحد روابط عمومی و رابطین مدیریت ها پرداخت و افزایش اخبار و تولید محتوا در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری را برای حاضران بیان کرد.
در این جلسه مدیران معاونت، کارشناسان و رابطین روابط عمومی نقطه نظرات، پیشنهادات و درخواست های خود را ارائه داده و در پایان با اهدای لوح تقدیر از آن ها قدردانی شد.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *