محتوای خبری معاونت دانشجویی

به مناسبت هفته خوابگاه ها، کارگاهی با عنوان "ارتباط موثر با دانشجویان" ویژه ناظمه ها و سرپرستان خوابگاه ها برگزار شد

مرکز مشاوره مدیریت امور سلامت دانشجویان به مناسبت هفته خوابگاه ها کارگاهی با عنوان "ارتباط موثر با دانشجویان "در حوزه سلامت روان با حضور ناظمه ها و سرپرستان خوابگاه ها با هدف بهبود سطح روابط بین کارکنان و دانشجویان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در سالن شورای مدیریت خوابگاه کوی و با حضور ناظمه ها و سرپرستان خوابگاه ها برگزار شد.
مجید مردی روانشناس و مشاور مرکز، در این کارگاه در مورد ارتباط موثر با دانشجویان با محوریت احساسات و رفتارهای برخاسته از هیحانات و همچنین شیوه های شناسایی احساسات درون خود و راهکارهای عملی برخورد با احساسات خود برای برقراری ارتباط کارآمدتر با دانشجویان مطالبی را ارائه کرد.
در ادامه، فاطمه سادات چاوشی مسئول واحد مددکاری، مطالبی در خصوص مهارت جرأت مندی و راهکارهای افزایش آن و همچنین پروتکل مداخله در بحران بیان کرد و کارشناسان به پرسش های حاضرین، پاسخ دادند.
در انتها تاریخ و ساعت و مکان سلسله نشست های مشترک مرکز مشاوره و امور خوابگاه ها با محوریت" بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات دانشجویان ساکن خوابگاه در حیطه های مختلف سلامت روان" به اطلاع حاضرین رسید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *