محتوای خبری معاونت دانشجویی

بیست و نهمین و سی امین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری برگزار می شود

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت های بهداشت و علوم و با همکاری دانشگاه های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله باهمکاری دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت های دانشجویی فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت های دانشجویان، برگزار می شود.
بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال 98 برگزار شده بود که برگزاری جشنواره در سال 99 به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و همچنین ممنوعیت برگزاری همایش های حضوری، به تعویق افتاد.
براین اساس، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سال 1400 برگزار می شود و دانشجویان تا روز 30 آذرماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اولیه در سایت nemooneh.behdasht.gov.ir اقدام کنند.
همچنین، دانشجویان متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره می توانند ضمن مطالعه شیوه نامه و دستورالعمل جشنواره و پس از ثبت نام اولیه از تاریخ 4 تا 11 دیماه 1400 نسبت به بارگذاری تمامی مستندات و ثبت نام نهایی خود در سامانه اقدام کنند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مدیریت امور هنری و فوق برنامه واقع در: خیابان قدس، بالاتر از تقاطع طالقانی، پلاک 21 معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، طبقه دوم، واحد دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراجعه کنند و یا با شماره 64432543 (خانم فرید) تماس بگیرند.
برای دریافت شیوه نامه اجرایی جشنواره دانشجوی نمونه، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت دستورالعمل جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت پوستر جشنواره، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *